تصویر پست
سرویس بازدید ادواری و خدمات تلفنی از مهمترین سرویسهای ارائه شده توسط شرکت حفاظت الکترونیک مرصاد است. طی این سرویس کارشناسان پشتیبانی به صورت حضوری در محل پروژه حاضر شده و تمامی اجزاء به کار رفته در پروژه طی فرم های iso بررسی مجدد گردیده و در صورت نیاز به تعویض یا تعمیر احتمالی اقدامات بعدی صورت خواهد پذیرفت.
یکی دیگر از وظایف کارشناسان در این سرویس پس از تست کردن نرم افزاری و سخت افزاری سیستم با نظارت دوربین ها و dvr یا سیستم رکوردها خواهد بود به خصوص دوربین هایی که در محل های بیرونی نصب می گردد .تصاویر این دوربین ها بعد از مدت زمانی به علت وجود گرد و غبار مطلوب نبوده و نیاز به نظافت این تجهیزات می باشد. که طی زمان مشخص از پیش تعیین شده و بنابر شرایط محیطی پروژه این سرویس انجام می پذیرد.
مااین اطمینان را به شما می دهیم که در تمامی این بازدیدها در صورت وجود کوچکترین مشکل آن را رفع کرده و بهترین خدمت را به شما ارائه می دهیم.

 

سرویس خدمات تلفنی:
از جمله خدمات دیگر شرکت حفاظت الکترونیک مرصاد سرویس خدمات تلفنی آن است . سرویس بازدید ادواری و خدمات تلفنی در کنار هم یک ارائه کار عالی را به شما تقدیم می کند.
با توجه به اهمیت موضوع حفاظت و نظارت به طبع نیاز به یک پشتیبان دائمی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که در برخی مواقع سرعت در خدمت رسانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شما مشتری گرامی می توانید طی تماس تلفنی مشکلات خود را مطرح و راهنمایی لازم یا درخواست اعزام کارشناس را از سیستم مطالبه کنید. همکاران ما در اپراتور های تلفنی مربوطه پاسخگوی شما هستند و تمام تلاششان را در جهت رفع مشکلات شما انجام می دهند پیشاپیش از همکاری با شما عزیزان بسیار خرسندیم.

 

 

[شما میتوانید برای گرفتن مشاوره و انتخاب هوشمندانه  سیستم  مدار بسته مطابق با نیاز های امنیتی خود از شرکت تخصصی حفاظت الکترونیک مرصاد کمک بگیرید .]
بـعـدی
تفاوت دوربین مدار بسته آنالوگ و دیجیتال