تصویر پست
سومین همایش کمپانی AXIS در سال ٩۵، در تهران، سالن های هتل پارسیان اوین برگزار شد.
به گزارش اختصاصی مجله دنیای حفاظت، در این همایش که دهم خردادماه به میزبانی شرکت اینفوسک برقرار گردید، مدیران ارشد کمپانی AXIS سوئد و همینطور مسئولین شرکت اینفوسک، و ٨ نمایندگی طلایی اکسیس در ایران،راهکارهای سیستم های تحت شبکه محصولات این کمپانی را برای بانک ها و موسسات مالی و اعتباری کشور تشریح کردند.
کمپانی AXIS در سال ١٩٩۶ به عنوان اولین تولید کننده تجهیزات IP در دنیا، اولین دوربین IP را روانه بازار کرد و تا به حال از نظر میزان فروش به رشد قابل توجهی دست یافته است.
دفاتر این کمپانی سوئدی در۵٠ کشور دنیا فعال می باشد. این کمپانی تنها در منطقه افریقا و خاورمیانه دارای ٢٧٧۵نمایندگی است، که از این مقدار٢۵٩۵ نمایندگی مجاز، ٩۶ نمایندگی طلایی و ٨۴ نمایندگی نقره ای می باشد.
در این میان ٨ نمایندگی طلایی AXIS در ایران فعالیت می نمایند.
یکی از بخش های کمپانی AXIS در خاورمیانه به نام Experience Center، مرکز تجربه می باشد که در دوبی قرار دارد و تمام مشتریان می توانند از محصولات و تجهیزات این شرکت بازدید نمایند.
البته همین بخش با مقیاس کوچکتر نیز در محل نمایندگی های طلایی AXIS در ایران برقرار می باشد.
محصولات این کمپانی در آزمایشگاه های این شرکت، به شکل دقیقی تحت تست قرار می گیرند و و در دمای٧٠- تا ١٨٠+ درجه ارزیابی می شوند. همچنین شرایط محیط مرطوب از ٠ تا ٩۵ درصد برای آنها اعمال می شود.
سه مرکز تست و آزمایش AXIS در لوند سوئد، نووسیبریک روسیه و بانکوک تایلند قرار دارد و چهارمین مرکز تست آن به زودی در دوبی راه اندازی خواهد شد.
به گفته مسولین کمپانی، یکی از پروژه های بانکی با داشتن ٢۴ هزار دوربین بعد از گذشت چندین سال ، درصد خرابی برابر با نیم درصد را داشته است.برخی می گویند که قیمت دوربین های AXIS بالا است، اما هنگامیکه که کاربران تصاویری با بالاترین کیفیت و تجهیزاتی با وارانتی و گارانتی مناسب را دارا می باشند، هزینه مالکیت کلی سیستم (TCO)کاهش خواهد یافت.
از ابتدای سال ٢٠١۶ گارانتی محصولات AXIS به ٣ و ۵ سال ارتقا پیدا کرده است.
شرکت اینفوسک مرکز RMA، خدمات و پشتیبانی خود را در سال ٢٠١١ تأسیس کرد، و آموزش و پشتیبانی وارانتی و گارانتی و تعمیرات محصولات را برعهده دارد.
٨ نماینده کمپانی AXIS حاضر در این همایش، شرکت های سامانه پرداز امیرکبیر، دانش افزار کاوش، محتسب، افرادید ایرسا، مهرپرداز البرز، اندیشه برتر توسعه ارتباطات، فناوری اطلاعات تراشه پارس و تیوا صنعت شرق از طریق غرفه های دایر شده در سالن جنبی محل همایش، به ارایه راهکارها و محصولات مختلف AXIS پرداختند.
همچنین در پایان همایش، ۴ کارگاه آموزشی، با عناوین امنیت در سیستم های نظارت تصویری تحت شبکه توسط دانش افزار کاوش،طراحی سیستم های نظارت تصویری توسط مهندسی سامانه پردازامیرکبیر، هوشمند سازی و پردازش تصویر توسط افرادیدایرسا و سیستم های کنترل دسترسی توسط مهرپرداز البرز برای ۴ گروه از مدعوین مراسم بصورت مجزا اجرا گردید.

 

 

[شما میتوانید برای گرفتن مشاوره و انتخاب هوشمندانه  سیستم  مدار بسته مطابق با نیاز های امنیتی خود از شرکت تخصصی حفاظت الکترونیک مرصاد کمک بگیرید .]
بـعـدی
NVR اویجیلون رقیب جدی HP