تصویر پست
پشتیبانی شبکه را میتوان مجموعه‌ای از فعالیت‌ها در حوزه خدمات شبکه‌های کامپیوتری تعریف کرد که در جهت حفظ، نگهداری و رفع مشکلات شبکه صورت می‌گیرد. این مشکلات ممکن است به طور کلی در سطح سخت‌ افزار شبکه مانند کامپیوترها، سرورها، تجهیزات تحت شبکه، ماشین‌های اداری، تجهیزات امنیتی الکترونیکی و یا در سطح زیرساخت شبکه مانند کابل شبکه، ترانک شبکه، رک، پچ پنل، کیستون‌ها روی دهد و یا ممکن است در سطح نرم‌افزار شبکه مانند سرویس‌های شبکه، نرم‌افزارهای کلاینت و سرور و همچنین سیستم‌ عامل به وجود آید.
رشد و نفوذ سریع فناوری شبکه‌های کامپیوتری در تمامی کسب و کارها موجب شده است که کلیه مجموعه‌ها از جمله شرکت‌ها و سازمان‌ها برای حفظ و نگهداری سیستم‌های کامپیوتری و تجهیزات شبکه خود با مشکلات و دغدغه‌های بسیاری مواجه شوند. آن‌ها توانایی و دانش حل مشکلات خود را در حوزه پشتیبانی سیستم‌های کامپیوتری ندارند و از طرفی امکان استخدام نیروی متخصص و ماهر به صورت کارمند به دلایل مختلف از جمله کم بودن نیروی کار متخصص و یا هزینه بالای آن را ندارند.
از این رو نیاز به شرکت‌ پشتیبان شبکه به شدت احساس می‌شود. این شرکت‌ها با قراردادهای پشتیبانی بلندمدت و کوتاه‌مدت، در بخش پشتیبانی شبکه می‌توانند بسیاری از مشکلات شرکت‌ها را در این خصوص بر طرف نمایند.شرکت حفاظت الکترونیک مرصاد تمامی این راهکارها را در جهت بهبود فعالیت خود در سیستم پشتیبانی شبکه به کار برده است تا خدمات کاملی را به مشتریان خود ارائه دهد.

 

 

راه کارهای پشتیبانی شبکه های کامپیوتری:
  • پشتیبانی تلفنی، برای پاسخ به مسائل و مشکلات احتمالی مشتری در ساعات کاری هفته.
  • پشتیبانی از راه دور از طریق اتصال به کنسول مدیریتی تعبیه شده در سایت کاری مشتری در ساعات کاری هفته.
  • اعزام کارشناس و یا تکنیسین برای رفع مشکلات احتمالی در کارکرد تجهیزات و نرم افزارها درصورت میسر نبودن رفع اشکال از راه دور در ساعات کاری هفته.
  • به روزرسانی نرم افزاری و نصب نسخه های جدیدتر.
  • نظارت بر تهیه نسخه های پشتیبان از اطلاعات در بازه های زمانی توافق شده با مشتری.

 

[شما میتوانید برای گرفتن مشاوره و انتخاب هوشمندانه  سیستم  مدار بسته مطابق با نیاز های امنیتی خود از شرکت تخصصی حفاظت الکترونیک مرصاد کمک بگیرید .]
بـعـدی
عیب یابی دوربین مداربسته