تصویر پست
سومین سمینار تخصصی سیستم های نظارت تصویری کمپانی SONY ژاپن، روز یکشنبه ٩خرداد ماه در شهر اصفهان برگزار شد.
این سمینار توسط شرکت توسعه داده پردازی سپنتا نمایندگی سونی در اصفهان و با حضور شرکت داده های رسا و مسولین کمپانی سونی انجام می شود.
در این برنامه، تجهیزات جدید این کمپانی رونمایی خواهد شد.
یکی از بخش های دیگر این سمینار تخصصی نیز معرفی نرم افزار رکوردینگ و مانیتورینگ ایرانی است.
گزارش اختصاصی مجله علمی، تخصصی دنیای حفاظت از محل سمینار منتشر خواهد شد.
🇮🇷اولویت های سیاست گذاری در ماه های آینده🇮🇷

 

 

🔴گزیده ای از گفت وگوی مسعود نیلی، مشاور اقتصادی رئیس جمهور :

 

✅دارایی های بانک ها، در انجماد به سر می برد و از این حیث بانکها مشکل نقدشوندگی منابع خود را دارند. این نوع انجماد نتایجی چون: کاهش قدرت اعطای تسهیلات توسط سیستم بانکی و افزایش نرخ های سود بانکی را در پی داشته است.
✅ساز وکاری برای تامین مالی بنگاه های کوچک و متوسط تعیین نشده و این در حالی است که منابع بانکها عمدتاً صرف تامین مالی بنگاه های بزرگ می شود.
✅اولویت های اصلی اقتصاد کشور، دو مساله تنگنای مالی و کمبود تقاضا هستند که این دو با یکدیگر به نوعی مرتبط بوده و لازم است که همزمان مورد توجه قرار گیرند.
✅تنگنای مالی علت نرخ بالای سود بانکی و نرخ بالای سود بانکی علت کاهش تقاضا است.
✅اگر مساله تنگنای مالی در حوزه تولید به عنوان یک مشکل جدی در نظر گرفته شود، -چون اقتصاد ایران، اقتصادی بانک محور است – مشکل تامین مالی تولید به نظام بانکی کشور معطوف می شود.
✅بانک ها در جمع آوری منابعی که باید بدون صرف هزینه بر می گشته، ناچار شده اند با صرف هزینه و به صورت جذب سپرده به صندوق خود بازگردانند.
✅به این دلیل که در فرآیند جذب سپرده میان بانکها خودبه خود رقابت شکل می گیرد، عملاً باعث آن می شود که نرخ سود سپرده به کندی کاهش پیدا کند و در شکاف زیادی با نرخ تورم باشد.
✅نرخ بالای سود بانکی، مصرف کننده را به تعویق مصرف تشویق می کند و باعث می شود که مصرف کننده منابع خود را به جای خرید، به شکل سپرده نگهداری کند.
✅بخش عمده ای از علت قطع رابطه میان نقدینگی و تورم، به مساله تنگنای مالی، نرخ سود بالای بانکی و کاهش تقاضا باز می گردد.
✅اگر روی مسائلی نظیر انباشت بدهی های دولت به نظام بانکی، مساله تفاوتی که بانکها در ریسک های پذیرفته شده دارند، و تقویت نقش بانک مرکزی در مدیریت و رگولاتوری بازار بانکی، تمرکز صورت گیرد، این امکان وجود دارد که بتوان نرخ سود بانکی را به صورت تعادلی و با استفاده از ابزارهای اقتصادی، کاهش داد.
✅اولویت ما در یک سالی که از عمر دولت یازدهم باقی مانده، اصلاح نظام بانکی و نیز بهره گیری از ظرفیت های بین الملل به عنوان یک اقدام موازی است.

 

 

[شما میتوانید برای گرفتن مشاوره و انتخاب هوشمندانه  سیستم  مدار بسته مطابق با نیاز های امنیتی خود از شرکت تخصصی حفاظت الکترونیک مرصاد کمک بگیرید .]
بـعـدی
همایش تخصصی سیستم های نظارت تصویری تحت شبکه